تریبون اعتراض یک بیسواد

تریبون اعتراض یک بیسواد
طبقه بندی موضوعی

برسد به فرزندِ مرحوم آیت الله صادقی این اعتراض

يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۵۱ ب.ظ | آبتین عزیزی | ۰ نظر

قسمت بر این بود که در اردوی زیارتی-تشکیلاتی عمار به شهر مقدس قم، خادم برادران و خواهرانم در تشکل جامعه اسلامی باشم و دسترسی به اینترنت مقدور نبود،اما خبر نوشتن نامه ای خطاب به حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر قزوین  آن هم از جانبِ جناب آقای محسن صادقی فرزند آیت الله صادقی.

بعنوان شاگردی از شاگردان بیشمار حجت الاسلام عابدینی خدمت آقای صادقی سلام عرض میکنم.

هرچند که بعید است شما این مرقومه را بخوانید اما من می نویسم .

آقای صادقی در نماز جمعه دو هفته قبل ، در خطبه ای که بدان اعتراض دارید دو مساله مطرح شده از نماینده ولی فقیه این بود که : دولتمردان نباید نوکر صفت باشند و اوامر بیگانه را به موقع اجرا گذارند و دیگری اینکه چرا آقای هاشمی به جای فرمانبرداری از فرمایشات امام راحل به سخن دیگری گوش فرا داده اند؟(نه اینکه خدای ناکرده خاطره های نقل شده از آقای هاشمی دروغ باشد).

از بزرگواری چون شما که روایات دینی و تاریخی را می دانید و فرزند بزرگواری چون مرحومِ آیت الله صادقی هستید بعید است که از پدر و سایر کتب نشنیده و نخوانده باشید که فرزند نوح عاقبتش چه شد؟ و اگر هاشمی یار امام راحل بود مگر یهودا یارِ عیسی نبود؟ پس چه شد این جدا افتادن؟

اگر فرمایشات امام راحل را درک کرده باشید،مگر امام ملاک را حال افراد ندانست؟

پس چه استدلالی است که آورده اید؟

پس نه تنها آنچیز که در خطبه نماز جمعه آمد اشتباه است(که اگر مغرضانه نگاه نکنید تماماً صحیح و صواب است) بلکه استدلالات شماست که اشتباه هست  و همچنین پیشبینی (خوانده شود: تهدید) شما در مورد نماز جمعه این هفته دیدید که صحت نداشت.

همانا که مردمی که در خط آن امامِ همام سلطه اجنبی پرستان را برچیدند نیک میفهمند شرایط امروز را.

والسلام علی من التبع الهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی